Olen tässä ollut kipeenä viime perjantaista asti ja ihan mökkihöperöfiivis alkaa hiipiä kulman takaa. Tänään olen saanut nautiskella niinkin ihanasta asiasta kuin työhakemusten kirjoittamisesta. Siinä sitä koneen ääressä koittaa taputtaa itseään olalle ja uskotella, että kyllä siltä joku kiva duuni löytyy... Yeah right... Odotan innolla jo kaikkia niitä "Kiitos hakemuksestasi. Valitettavasti valintamme ei tällä kertaa osunut sinuun"-sähköposteja, joita alkaa tulvia sellaisistakin paikoista, joihin ei edes muista hakeneensa. Hemmetti, ku tärkeintä olisi vaan saada sellainen paikka missä on hyvä työporukka ja reilu henki! Ihan oikeasti.
Sain muutama viikko sitten päähäni jostain Pinkyn ja Brainin piiiiitkästä aikaa! Vitsi, ku pitäisi näin aikuisena katsoa niitä jaksoja uudestaan, tuntuu että silloin muksuna ne meni ehkä hippasen yli...

Brain: Pinky, are you pondering what I’m pondering?
Pinky: I think so, Brain, but where are we going to find a duck and a hose at this hour?
Brain: Pinky, are you pondering what I’m pondering?
Pinky: Wuh, I think so Brain, but if we didn’t have ears we’d look like weasels.
Pinky: Wuh, I think so Brain, but if we didn’t have ears we’d look like weasels.
Brain: Pinky, are you pondering what I’m pondering?
Pinky: Wuh, I think so, Brain but isn’t Regis Philbin already married?
Pinky: Wuh, I think so, Brain but isn’t Regis Philbin already married?
Brain: Pinky, are you pondering what I’m pondering?
Pinky: I think so, Brain, but this time you put the trousers on the chimp
Pinky: I think so, Brain, but this time you put the trousers on the chimp
Brain: Pinky, are you pondering what I’m pondering?
Pinky: Whoof, oh, I’d have to say the odds are slim, Brain.
Brain: True.
Pinky: I mean, really, when have I ever been pondering what you’ve been pondering?
Brain: To my knowledge, never.
Pinky: Exactly. So, what are the chances that this time, I’m pondering what you’re pondering?
Brain: Next to nil.
Pinky: Well, that’s exactly what I’m thinking, too.
Brain: Therefore, you are pondering what I’m pondering.
Pinky: Poit, I guess I am.
Pinky: Whoof, oh, I’d have to say the odds are slim, Brain.
Brain: True.
Pinky: I mean, really, when have I ever been pondering what you’ve been pondering?
Brain: To my knowledge, never.
Pinky: Exactly. So, what are the chances that this time, I’m pondering what you’re pondering?
Brain: Next to nil.
Pinky: Well, that’s exactly what I’m thinking, too.
Brain: Therefore, you are pondering what I’m pondering.
Pinky: Poit, I guess I am.

Toi Pinky vois olla Vanhanen ja Brain Urpilainen. Vanhanen näyttää yhtä helposti höynäytettävältä ja Urpilainen on muuten vaan niin epärehellisen ja kieron näköinen.
Hmm... Huomenna vähän taistelua tenttimateriaalin kanssa ja pientä painimista työhakemusten parissa, mutta sitten illalla olisi tarkoitus suunnata yhden frendin kanssa muutamalle. Molemmat ollaan aika tyhjätaskuja, joten illan haasteena olisi löytää keskustan huokein tai lähes huokein juottola, viihtyvyydestä tinkimättä(heti pois itsensä sulki Tinatuoppi).

Ei kommentteja:
Lähetä kommentti